lauantai 3. marraskuuta 2007

Ryöstö

Olen satojen muiden lailla rekisteröitynyt naamakirjan käyttäjäksi. Sen kanssa pelaillessa aika rientää nopsaan, ja vanhojen kavereiden kuulumisia kuulee edes vähän. Kauhukseni kuitenkin huomasin, että on tapahtunut kaverinryöstö. Aikoinani Rostockissa tutustuin islantilaiseen pariskuntaan. Reissasimme yhdessä Puolassa ja Tsekeissä, ja olemme pitäneet yhteyttä Saksasta palattuammekin. Nyt heidän ystävänään naamakirjassa on Henryn vaimo! Tietysti, tapasivathan he Islannissa, mutta silti.. Tuntuu kuin minut olisi syrjäytetty. Ei Kreetan kuulu olla minun kavereideni kaveri, minä olin heidän kaverinsa ensin! Jos asiasta mainitsisin Kreetalle, kehoittaen katomamaan kaakkoon, Henry ei varmaan saisi enää edes salaa vastailla sähköposteihini.. Henryn Kreeta saa pitää, mutta näpit irti islantilaisista!!

Jokin mielenhäiriö ohjasi minut katsomaan Urheilukanavaa näin lauantaiaamun kunniaksi. Katselen ”suomalaista” koripalloa, joskaan yksikään pelaaja ei ole valkoihoinen, eli ns. tyypillinen suomalainen. Kas, tuomari sentään on perinteinen suomalainen possunokka.

Kohta minunkin pitää jo pakata. Olen ostellut jo hammastahnoja ja deodorantteja Kanadaan vietäväksi. Hammastahnaa siksi, ettei siellä ole ksylitolihammastahnoja. Deodoranttia siksi, ettei siellä ole roll-on-deodorantteja. Paitsi ehkä yhtä, pahalta haisevaa. Jostain syystä Kanadassa kaikki käyttävät kiinteää, valkoista deodoranttia, joka kainalon hiostuessa muodostaa kivoja klimppejä. Eroottista!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kertomasi yksityiskohdat kanadalaisesta elämästä ovat hauskoja. Enpä olisi esimerkiksi arvannut, että siellä käytetään deodoranttia, joka muodostaa klimppejä!

En ole vielä rekisteröitynyt naamakirjan käyttäjäksi, mutta se on välillä käynyt mielessä, joten ehkä vielä tässä joskus.

Soile

Whissana kirjoitti...

Ma en ymmarra miten ihmiset talla mantereella ylipaataan selviytyy haisematta jarkyttavalle hielle.. olen itse kokeillut sellaista jannittavaa geelia mika estaa hikoilun mutta ei haisemista.. seka sellaista mika estaa haisemisen muttei hikoilua. Niita kannattaa siis laittaa yhtaaikaa, mutta tuloksena on sellasia valkoisia palleroita kainalo taynna. On taalla sitten jotain Teen Spirit-puikkoja, mutta kunnon roll-oneja on todella vaikea loytaa, ja hajustamattomista ei ole tietoakaan. Yhden roll-onin loysin mutta sen kayttamisen jaljilta kainaloni olivat suorastaan tulessa ja violetti paitani oli muuttunut kainaloista oranssiksi.. Olen kovasti ikavoinyt Doven tai Rexonan dodoja mita saa Suomessa ostaa ihan mista vaan. Onneksi tanne on muutama kuukautta sitten tullut myyntiin yksi vastaava Doven dodo, johon olen turvautunut ja haisevat paivani ovat ainakin toistaiseksi ohi. Olen oikeasti saanut kylla harmaita hiuksia taman asian tiimoilta.. ja kaikken jarkyttavinta hammastahnaa on Crest, ala ikina osta sita!