keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

Babyshower - osa 1

Keithin kaveripiirissä alkoi vauvabuumi. Ensimmäinen vauva on saapunut, ja luultavasti lisää tulee pian. Vauva numero 1 syntyi harvinaisen harvalatvaiselle pariskunnalle, vauva ei siis luultavasti tule keksimään ratkaisua maailman energiakriisiin tai saastumisongelmaan. Harmin paikka, ihan turhaan ne sen lapsen sitten tekivät. Nyt kun se joka tapauksessa on saatu ulos äitinsä mahasta, tiedossa on iki-ihana babyshower. Minutkin on kutsuttu, mutta en tiedä uskallanko mennä juhliin. Ennakkotietojen mukaan tiedossa olisi lahjojen availua ja teen juontia. Ei näin vanhana oikein enää jaksaisi hirveästi bilettää, joten voi olla että joudun lähtemään kesken teenjuonnin väsyneenä kotiin nukkumaan. Bileet ovat sunnuntaina, joten ehkä tiistaihin mennessä olen palautunut tarpeeksi raportoidakseni tapahtumien kulusta.

Voi olla, ettei minun tarvitsekaan keksiä tekosyytä pääsiäispäivällisen välttämiseksi. Keithin täti on sairaalassa polvileikkauksesta toipumassa, joten hän ei varmaan ainakaan perhepäivällistä pysty järjestämään. Taisin päästä kuin koira veräjästä, ellei nyt joku liian innokas sukulainen sitten päätä järjestää sukukokousta jossain muualla. Siltä varalta, että joudun vielä keksimään tekosyyn sille, etten millään pääse pääsiäisenä tapaamaan sukua, kaipaan teiltä vinkkejä. Kertokaa minulle parhaimmat tekosyyt, joilla varmasti pääsee luistamaan tilanteesta kuin tilanteesta. Pliis änd thänks.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon viettäny noita kavereiden babyshowereita kyllä ennen lapsen syntymää; tapansa kussakin maassa. Kuolakone ei vielä haittaa jutustelua...
Flunssa on aina hyvä tekosyy; muutamana päivänä etukäteen vähän pippuria/sipulia nenään, niin pärskityttää ja niiskuttaa. Eihän sitä nyt halua tartuttaa ketään vanhoja sukulaisia, joilla on kremppoja jo muutenkin ;)

Whissana kirjoitti...

Ma oon kanssa kuullut etta babyshowerit on jonkin aikaa ennen lapsen syntymaa, mutta ehka siella tehdaan toisin. :)

Ma ehdottaisin etta sa vetoat sun uskonnollisiin nakemyksiin ja kieltaydyt sen varjolla juhlimasta paasiaista mitenkaan muuten kuin virpomalla ja syomalla suklaamunia. Yksin.

Kiitos hei sikana mun nettihelppailusta. :) Siita on ollut paljon apua ja olen myoskin ylistanyt sua suurin sanoin asiaankuuluvalle henkilolle!

Maiju kirjoitti...

Liityn heti huomenna pääsiäisnoitalahkoon ja alan varmuuden vuoksi virpoa jo nyt, kiitos ideasta! Varasuunnitelmana sitten tuo ikävä flunssa..
Hyvä jos nettihelpistä on ollut apua. Koitan avittaa jatkossakin, vaikka toki toivon ettei tarvetta siihen enää ole :)