tiistai 30. kesäkuuta 2009

Ongelmia

Kaikkea sitä joutuu tekemään työnsä eteen.. Spinningohjaajana olen joutunut kuuntelemaan, ostamaan ja latailemaan musiikkia, jonka muutoin kiertäisin hyvin kaukaa. Valitettavasti teknorynkytys sopii hyvin spinnailuun, joten teknoa kuuntelen kärsivällisesti mä. Onneksi spinning ei sentään vaadi kantrirytmejä, niitä en kyllä kestäisi. Naapurit ovat kärsivällisesti jo kahden kesän ajan koittaneet siedätyshoitoa kantrimusiikin saralla, tuloksetta.

Tällä viikolla spinningohjailuni jäi valitettavasti väliin.. Viime viikkoina olen joutunut kärsimään aivottomien pomojen järjettömistä ratkaisuista. Ensin menetin puolet työvuoroista väärässä paikassa olleen tuolin takia, ja tällä viikolla oli kukkakaupan pomon vuoro mokata. Hänen piti lähteä lomalle täksi viikoksi, ja minulle kerrottiin, että hoitaisin hänen hommiaan koko viikon ajan. Pyysin siis viikon vapaaksi pesulasta, ja kerroin kuntosalilla, etten voisi opettaa spinningiä tällä viikolla. Lauantaina minulle kerrottiin, että kukkapomo ei lähdekään minnekään, eikä minulla ole kuin yksi vuoro kukkakaupassa koko viikon aikana. Reilua. Kaikki Maiju-fanit kuntiksella siis joutuvat ihan suotta kituuttamaan viikon ilman Maijua, ja Maiju joutuu kituuttamaan ilman tuloja tämän viikon.

Tunnen yhden tytön, jonka elämään Michael Jacksonin kuolema vaikutti opintoja häiritsevällä tavalla. Minun elämääni Michaelin elämä tai kuolema ei vaikuttanut, enkä koskaan ollut Michael-fani, mutta kuvittelin hänen olevan vampyyri, tai joku muu kuolematon olento. Itse en toistaiseksi ole pystynyt muuntautumaan vampyyriksi, mutta ehkä vielä joskus.. Vampyyreja odotellessani tyydyn Nilesin puremiin sen luullessa sormiani madoiksi.

Ei kommentteja: